0

Service Level Agreement (SLA) voor ICT-diensten

00020
€115.00
Op voorraad
1
Productgegevens

Een Service Level Agreement ('SLA') voor ICT-diensten is een overeenkomst over het niveau waarop de ICT-dienstverlener zijn diensten verleent. Dit is een overeenkomst voor zelfstandig gebruik en bevat dus de typische SLA-bepalingen, zoals de over beschikbaarheid, storingsmeldingen en reactie, als algemene contractuele bepalingen over bijvoorbeeld geheimhouding en betalingen. Deze variant is voor dienstverlening in de ICT-sector* en kan naar omstandigheden en wensen worden aangepast.

* Er is ook een variant voor diensten in het algemeen.

Bij aanschaf krijg je een individueel recht voor het gebruik van deze voorbeeld- of model-overeenkomst. Je mag dit document niet delen met anderen, maar wel zelf een onbeperkt aantal keren gebruiken.

Ter informatie/download: Algemene voorwaarden | Privacy | Contact
  • Naar in Nederland geldend recht
    • Word-bestand, zes pagina’s voor de overeenkomst, twee pagina's met toelichting
    • Zelf de gemarkeerde vlakken invullen en aanvullen. Markeringen verwijderen.
    • De overeenkomst printen en ondertekenen
  • Bewaar dit product voor later
    Share by: