0

Service Level Agreement (SLA) Algemeen

00021
€95.00
Op voorraad
1
Productgegevens

Een Service Level Agreement ('SLA') is een overeenkomst over het niveau waarop de dienstverlener zijn diensten verleent. Dit is een overeenkomst voor zelfstandig gebruik en bevat dus de typische SLA-bepalingen, zoals de over beschikbaarheid, meldingen en reactie, als algemene contractuele bepalingen over bijvoorbeeld geheimhouding en betalingen. Deze variant is voor dienstverlening in het algemeen* en kan naar omstandigheden en wensen worden aangepast.

* Er is ook een variant speciaal voor ICT-diensten.

Bij aanschaf krijg je een individueel recht voor het gebruik van deze voorbeeld- of model-overeenkomst. Je mag dit document niet delen met anderen, maar wel zelf een onbeperkt aantal keren gebruiken.

Ter informatie/download: Algemene voorwaarden | Privacy | Contact
  • Naar in Nederland geldend recht
    • Word-bestand, vijf pagina’s voor de overeenkomst, twee pagina met toelichting
    • Zelf de gemarkeerde vlakken invullen en aanvullen. Markeringen verwijderen.
    • De overeenkomst printen en ondertekenen
  • Bewaar dit product voor later
    Share by: